måndag 21 januari 2013

Pouf Magazine

Back to normal och synen har återkommit till 100%. Usch och fy vilken smärta det har varit...Och jag såg ut som jag varit i slagsmål. Men nu har allt återgått till det normala och jag ska försöka hålla mig undan de vassa fingrarna.
Satt och surfade runt lite och hittade en sida med en massa bra tips på vad man kan göra om man har infört köpstopp och känner att det är lite svårt att hålla...(hihi japp) på den här bloggen så hittade jag en massa smarta tips, och bla ett om gratis nätmagasinet Pouf Magazine. Toppen tips tycker jag som är lite lätt besatt av att handla inredningsmagasin.

1 kommentar:

  1. Hej,

    Tack för att du nämnt oss på din fina blogg!
    Det kommer ett nytt nummer av Pouf! Magazine nu på fredag. Missa inte det :)

    Kram,
    Ann-Charlotte Lovén
    Chefredaktör Pouf! Magazine

    SvaraRadera

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...