torsdag 7 februari 2013

Mammalyx och stackars liten

ansiktsbehandling, Jenny P
Duktiga Jenny

Mig har det inte gått någon nöd på idag...Lyxade till det och var hos Jenny på välbehövlig "service".
Man känner sig verkligen som en ny människa efter en behandling och vem vill inte göra det då och då.
Jag hade med mig mamma och M, och vi hann även med en liten tur på Ikea. Blev bara ett litet inköp. Håll utkik efter vad...
Jag tyckte att liten verkade lite hängig, och mycket riktigt vaknade han upp kokhet med 39.5 graders feber. Hoppas den går ner och inte upp. Stackars liten såg så ynklig ut.

1 kommentar:

  1. Nämen nu har jag hittat hit ordentligt! Vilket gulligt inlägg, hittade dock TVÅ rynkor på bilden...attans!;)

    SvaraRadera

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...