söndag 3 februari 2013

Soomkai

Vad är Soomkai? Ja det hade jag inte haft en aning om innan jag såg den här fina lampan (som jag visat tidigare).
bild lånad från Jimmy Schönning

Det är Jimmy Schönning som har designat och jag har verkligen fallit för den. Hittade den på Åhlens men kunde inte riktigt motivera köp just då, men poff så kom det en liten rabattkupong i brevlådan och nu får vi se om jag hinner a mig en tur dit i veckan.
En annan bra sak med dessa lampor är att delar av intäkterna går till hiv-smittade barn i staden Lopburi norr om Bangkok.
Lampa i bambu  - En av de stora aspekterna av detta projekt är att vi har beslutat att ge delar av intäkterna från Soomkais försäljning till ett barnhem för hiv-smittade barn i staden Lopburi norr om Bangkok.
Lampa i bambu  - En av de stora aspekterna av detta projekt är att vi har beslutat att ge delar av intäkterna från Soomkais försäljning till ett barnhem för hiv-smittade barn i staden Lopburi norr om Bangkok.
Lampa i bambu - En av de stora aspekterna av detta projekLampa i bambu - En av de stora aspekterna av detta projekt är att vi har beslutat att ge delar av intäkterna från Soomkais försäljning till ett barnhem för hiv-smittade barn i staden Lopburi norr om Bangkok.
t är att vi har beslutat att ge delar av intäkterna från Soomkais försäljning till ett barnhem för hiv-smittade barn i staden Lopburi norr om Bangkok.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...