lördag 8 juni 2013

Sm final och shettisshopping

Nu har det åter igen blivit lite dåligt med uppdateringar men jag är ju fortfarande här till mångas förvåning. Tex F var ju en av dem som verkligen trodde att jag skulle sluta efter en månad.

Hur som helst så befinner jag mig just nu på Strömsholm där jag rider mitt första SM. Med mig som stöd har jag Super Sara och Trygga Tinne :)

Något suddigt men fint kort som Sara fotade

Det är verkligen roligt att få vara med och vi har även tagit oss till finalen som går i morgon. Jag ska då rida kur för första gången så vi får väl se hur det kommer gå. Vi har fått låna en kur som Favvo hade och den passar Magi väldigt bra. Håll tummarna att han gillar den och inte kommer "sjunga" med...;) (han gnäggade lite väl mycket i GP)

Molly gör sitt bästa för att smälta in och gilla läget

Magi klädd för transport till banan

Molly vill ha sovmorgon


 F har ju länge och väl läst shettis annonser på hästnet. Tillslut dök den upp, Leo 5 år gick inte att stå emot och för en liten slant och inklusive en sele och en vagn så blev han vår. Han ska till hösten knäcka extra som pensionärssällskap.

Som sagt håll alla tummar i morgon så ska vi ge allt och ha kul :)) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...