fredag 29 november 2013

Idag är dagen D

Idag är det alltså dagen D... Final i Lövsta Future Challenge som var mitt stora mål för året. Kl 11.04 är det dags. Magi känns fin så jag hoppas han håller nerverna i styr ;) 

Dagen till ära så har jag äran att få låna Sara Supergroom så vi känner oss väldigt väl omhändertagna jag och Poppi. 

Håll alla tummar och tår så ska vi göra vårt allra bästa. 

Super Sara

Agility Molly

Homestyling

Alla sätt är bra så länge det funkar. Själv kan jag inte manövrera en lös häst.

Edvard Gals groom Vanessa sålde superfina armband. Jag och Sara shoppade presenter till varandra.

M gillar hotellfrukost. Framför allt mooon (melon)

En powernap innan knoppning.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...