måndag 27 januari 2014

Nya stolar


Som jag har funderat, jämfört, googlat, gissat, frågat.. Vad ska jag ha för stolar. Vilket världsproblem va?! Men ni som känner mig vet ju att jag kan gå helt upp i en sak som denna, och det har jag alltså gjort. De fyra stolar vi haft har varit minst sagt instabila, jag har dock älskat mina ommålade blocketfynd som varit med mig sedan stjärnborgstiden, faktiskt så mycket att jag försökte hitta två till, men ingen lycka. 
Men dessa hittade jag på jysk, felmärkta var de men pga av det fick jag dem för 350:- st (passade bra i budgettider och det var liksom lite kravet för att det skulle kunna bli av)  Så jag tänkte att det är i alla fall värt att ge det ett försök, i värsta fall får jag väl åka tillbaka med dem.
Men det blev inte nödvändigt, för de passade utmärkt och sköna var de också. Så kopior eller inte. Väldigt sköna och prisvärda stolar till ett outstanding pris. De får helt enkelt hålla så länge de håller. Mitt tips även till fullpris (699:-)är alltså stolen Blake från Jysk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...