lördag 29 mars 2014

Maria Nilsdotter och så fantastiskt snällt

I veckan så damp det ned en liten avi i brevlådan att jag hade ett paket att hämta ut (japp vi bor på landet, och då får man vackert ta sig till närmsta utlämningsställe). Så igår så stod jag där nyfiken som bara jag kan vara och fick mitt lilla paket. 
Jag blev faktiskt väldigt rörd, en kompis till mig som varit och tränat under vintern ville ge mig något som tack. 
Det var inte bara ett tack ( vilket du vet hade räckt va?! ;), det var nämligen ett par örhängen från Maria Nilsdotter!!! Helt otroligt snällt. Tidigare har jag mest spanat in dessa fina saker utan att riktigt kunna tycka att jag förtjänat dem...;) 


En given plats på öronen och ännu en gång tusen tack fina du!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...