onsdag 18 juni 2014

Carex och Leo

Att ha detta charmiga par hemma är verkligen sann glädje! Jag har alltid tänkt mig att jag aldrig vill ha hästar sådär bara för att ha dem om man inte rider på dem. Men att se hur lycklig Carex är med sin bästa kompis Leo och hur han verkligen har slappnat av och blivit en sån pensionär vi aldrig riktigt var säkra på att han skulle bli är verkligen härligt att se.
Jag har ju haft förmånen att under en period vara med som hästskötare åt Carex och vet hur speciell han är. Såhär i efterhand känner man ju att vad enkelt det hade varit om vi suttit inne på trumfkortet Leo då ;)
Hade någon sagt till mig när jag började på Lövsta att Carex skulle lunka runt i min trädgård 10 år senare hade jag nog inte trott på det... Men jag är väldigt glad att gör det! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...