söndag 13 juli 2014

Oplanerat tidig semester

Egentligen skulle jag varit nyss hemkommen från Falsterbo, men jag är hemma sedan i torsdags natt. Anledningen är att Magi tyvärr var halt och jag blev tvungen att stryka mig. Jag har haft känslan av att allt inte stod rätt till, men inte att han skulle vara halt. Inget allvarligt och han gick ju igenom vet heck dagen innan. Men tillräckligt för att start på lördagen inte skulle vara aktuell. Så istället för att spendera veckan ut i falsterbo åkte vi hem och jag fick en lite tidigare semester. 
Jag har bara tagit det lugnt medans F har klippt träd och gräs som en galning.
Idag har vi lite halvdant väder, men igår var det helt fantastiskt. 


Fixade till sänggaveln lite med ett lakan.

Soffmys i solen.

Örter på takterassen.

En smarrig och nyttig chokladsmoothie.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...