söndag 17 augusti 2014

Sommarminnen

Mums vid poolen

Lagom förklädd selfie

Falsterbo och världens godaste bulle

Familjepromenad i skogen hemma

Grillkväll

Kompismys och ett femte hjul ;)

Rensa ogräs med min hjälpreda

Infused water

Just hanging

Nu börjar allt bli vardag igen och jag passar på att göra en tillbakablick på sommaren. Den har ju varit hur härlig som helst! Men jag kan inte låta bli att njuta lite av den svalare luften också.

Veckorna har rullat på och förskolan är i full gång. 
På jobbet har vi tvättat stallet och fixat så allt känns väldigt organiserat, men såklart alltid en massa mer saker man vill hinna fixa och tid som inte räcker till. Men ganska mycket har vi hunnit med.

En rolig liten happening var i veckan då Kentaur var ute och gjorde en liten fotografering. Inget jag är van vid men skoj var det. Roligt hur van man är vid vissa situationer och hur extremt nybörjare man är i andra. Jag förvarnade lite om att jag inte är super fotogenic, och jag har ännu inte sett resultatet, så det kan ju sluta hur som helst ;)

Nej nu ska jag göra något av denna dagen också. (Läs fixa klart sadelkammaren). 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...