lördag 11 oktober 2014

Bloppis

Här kommer då min första bloppis. Jag lägger ut lite blandat med vanliga kläder och ridkläder.  Jag börjar med vanliga kläder så ska jag försöka få ut det andra under dagen. Utan att lova för mycket ;)
Allt jag säljer är i princip i nyskick. 
Maila mig om intresse finns på darcourtcaroline@gmail.com
Alt caroline@lovstastuteri.com

Jacka från Tiger. Strl S. 400:-

Linne från Day strl 34. 300:-


Topp från Burberry. Strl s. 400:-


Ärmlös topp från J Linderberg. Strl S. 200:- (liten fläck som knappt syns)

Aldrig anv skor från Åhlens. Strl 38. 250:-

Aldrig anv skor strl 37. 150:-

Skor från Zara anv någon gång. 150:- strl 38.

Jacka från HM aldrig anv. Strl 36. 300:-


Klänning från Kokaii. Strl 36 aldrig anv. 200:-


Klänning från Vintage by Fe. Strl S. Aldrig anv 300:-

Jeans från Gina med skinn på framsidan. Strl 34(xs) 100:- aldrig anv.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...