tisdag 8 januari 2013

Dagis träning och motivation


Idag har vi varit på dagis för första gången i litens liv. Det var ett äventyr, och då mjukstartade vi ändå med tre timmar. Resten av veckan så är det mellan 9-15. Undra vem som kommer vara mest trött, han eller jag. Efter det så var det en rask färd till Lussan för träning och tack vare mina gulliga hjälpsamma kollegor så gick allt som smort och träningen var för övrigt också toppen. Nu är jag full av energi och motivation. Det är lustigt hur man fungerar, att man kan känna sig helt slut och utpumpad ena sekunden och sen har man så mycket energi så man inte vet vad man ska göra  av den. I det här fallet vet jag vad jag ska göra av den. Tror den kommer komma till användning i morgon mellan 9 och 15.

1 kommentar:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...