fredag 11 januari 2013

Fredagsmys

Äntligen Fredag! Jag är verkligen helt slut efter en vecka på förskolan (dagis som jag felaktigt säger hela tiden..) Det har trots att jag varit extremt trött ändå varit väldigt roligt att se hur de små nykomlingarna blivit modigare och modigare för varje dag. En dag kvar och sen är han en vuxen dagiskille.
-Jag vill ha den här mössan :)
Efter dagis som jag tänker fortsätta säga så åkte vi och handlade lite gott och färska blommor.

Det har inte funnits mycket energi kvar på kvällarna och idag när liten somnat in så slog jag på stort och lagade lövbiff med klyftpotatis och för första gången taratamtamtamta....hemmagjord bearnasie sås som till på köpet blev riktigt god.

Supergod dressing.  

Såsen ser kanske lite blek ut och gör sig kanske inte toppen på bild, men smaken var god. 

Nu har vi hamnat i soffan och som vanligt sitter jag och drömmer om olika inredningsprylar.
Jag hittade lite fina saker så håll utkik imorgon för då kommer det shoppingtips.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...