måndag 14 januari 2013

Halva reapriset och en tanke på vår framtid


När man hittar bra saker på halva reapriset då gäller inte köpstoppet! Jag skulle köpa nya lakan till liten och hittade dessa från Sebra på halva reapriset. Bara att slå till.




 Fina knoppar till ett framtida blocketfynd kanske

Väldigt fin korg som jag känner jag verkligen kommer få användning för, passar lika bra inne som ute. När jag såg att den var redQ märkt så gick jag in och kollade vad det innebar gör gärna det ni också, nu låg deras sida nere men jag hittade en annan länk. Passa även på att gå in och läs om Åhlens hållbarhetsvision. Nu menar inte jag att upphäva köpstoppet och rättfärdiga all min shopping om jag bara gör den på Åhlens, men jag tycker alla fall det är väldigt inspirerande och positivt att de gör så mycket för hållbarheten och miljön.

2 kommentarer:

  1. Väldigt fina saker :)

    SvaraRadera
  2. Tack! Ja jag är väldigt nöjd själv :) Framförallt när det är rea på rean :)

    SvaraRadera

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...