söndag 13 januari 2013

Visning och Åhlensbesök


Hej på er! Här kommer en liten tillbakablick på dagen, vi vaknade väldigt trötta eftersom att en familjemedlem tyckte det var helt onödigt med sömn. Men lite starkt kaffe löser allt. Idag har vi ju haft visning på vårt hus, så vi flydde till Åhlens. Lunchdax direkt och vi åt på Brydlings där de har allt härligt ekologiskt. Mumsiga mackor blev det men ekologisk cola fick tummen ner av F.





 Jag gjorde några fynd som jag är väldigt nöjd med, mer om detta lite senare. Däremot så hittade jag en massa andra vill ha saker som såklart inte har första prio men åååhhhh vad fint. Tyvärr inte helt försvarbart. Men jag bjuder er på lite ögongodis

 Dessa glasboxar fanns även i vitt och de tyckte jag var väldigt fina!
 Träboxar för småförvaring

 Watt och Veke lampan som jag suktar lite efter...vi får se om det blir en hemmagjord korglampa eller denna.
 Work lamp Design House
Snygga väggklockor av Arne Jacobsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...