söndag 15 december 2013

Silverpil och lite jul

Vi har äntligen målat om vardagsrummet och fått klart tapeterna i köket. Färgen blev den gråa färgen silverpil och resultatet precis så bra som jag hoppats på nästan ännu bättre. Det är ju så svårt att fota den eftersom det är så halvmörkt mest hela tiden. 


Happylights och julstjärna från zbh.


Hittade en vas till blommorna på Mio. Jag fick så fina blommor från Djursholms RK, men hittade ingen vas som orkade stå med dem i, så de fick bo i diskhon tills jag hittade den här. Som gjord för ändamålet :)


Jag har julpyntat lite lagom, men en riktig gran var ett måste, dock en storlek mindre i år för jag visste inte riktigt var den skulle få plats annars. Ljus och lite lagom med julpynt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...