onsdag 26 februari 2014

Mot Scandinavium

Nu är jag tillbaka :) otroligt mycket har hänt men det skulle bli för långt att skriva om allt så jag får korta ned det lite. 
En väldigt tråkig sak är att världens bästa franska mormor (F:s) har gått bort. Rätt hastigt men det kanske var lika bra så hon slapp lida) även om man vet att livet är sådant så är det ändå otroligt tomt efter en person som ändå tar en stor del av ens liv. Och för F så var hon Verkligen en nära familjemedlem. Eftersom en stor del av bloggen var till för att hon skulle kunna följa vårt liv i Sverige och lille M så blev det lite paus och eftertanke. Men jag kände ändå att jag ville fortsätta blogga. Det har ju blivit lite som en vana.

En rolig sak är att jag kom med till Scandinavium. Det trodde jag inte ens i min vildaste fantasi. Men det ska bli otroligt roligt och jag ser det hela mest som en erfarenhet. Men väl där vill jag såklart göra den bästa prestationen jag kan:)
Kommer fortfarande ihåg när Lussan vann där, gåshud! Då var jag fortfarande i hoppsvängen men kommer fortfarande ihåg hur häftigt jag tyckte det var. Och jag var även väldigt imponerad av Pernilla André och Bombay. Respekt!

Nu är vi inpackade i bilen och rullar mot Götet. I morgon rider Stella hoppfinal och jag ska självklart vara med och Heja!! Jag känner att hon kan ha något stort på G och vi pratade lite mental coaching igår under en skrittpaus och jag fick lite bra tips som hon brukar använda. Jag älskar människor med drivkraft och en plan och jag kände verkligen att hon hade det! Gillart och känner att med planering drivkraft målmedvetenhet och givetvis passion så kan man komma hur långt som helst. Inom vad man nu vill göra. Kommer ihåg vad jag läste en gång på arbetsförmedlingen. "om du inte vet vart du vill segla är ingen vind gynnsam" sant...

Hålla alla tummar och tår för vi kommer behöva det :))))

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...