måndag 3 mars 2014

En tillbakablick på helgen

Nu är vi hemma igen och en ny jobbvecka startar idag.
Vilken rolig helg!! Att få rida i Scandinavium var så fantastiskt roligt och ett minne för livet.
Lite tråkigt var att Magi inte kändes helt hundra och som den hönsmamma jag är så hetsade jag upp mig över det, men Jonas var där och gav klartecken och det var ju tur. Grand prixen gick på fredagen och küren på lördagen och eftersom det var rätt få starter så gick alla vidare till Küren (tur för mig ;)
Jag är på ett sätt rätt nöjd med mina resultat även om jag givetvis hade velat prestera på topp. Men efter hur han har kännts här nere så är jag glad att vi lyckades hålla ihop det så pass. Det roliga är att vi har mycket mer att ge och hoppas på fler chanser att visa det. Men det som jag verkligen tar med mig från helgen är en enorm erfarenhet. Inspiration och Motivation! Jag är peppad till tusen att träna!! Kom hem nu chefen (som för övrigt gräver upp allt guld de har i USA) hatten av!!
Att få rida in i ett fullsatt Scandinavium var obetalbart!
En tråkig sak var att jag blev matförgiftad på fredagen och kräktes hysteriskt hela natten, så jag var något av ett asplöv under lördagen, men hann kvickna till lagom till start :)
Ett stort tack till Linnea som var en allt i allo denna helgen. Finaste knopparna ever ;) och en lugnande röst i headsetet :)
Och så världens bästa familj såklart! 

Väldigt roligt är också att höra alla vänliga kommentarer efteråt!! Det värmer! Kram på er alla!

Nu tillbaka till verkligheten! Jobbet väntar...


Alla som klagar över sin ackreditering...

Zlatan bilen :)

Fika paus

WC knoppar...bäst när det gäller ;)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...