söndag 22 juni 2014

Mot NM och allt vad det innebär.

Ja idag bär det av, vi packar in oss i lilla lastbilen jag, Angelica och Magi. I år går NM i Norge och resan tar ungefär en dag. Nu var det ju längesedan jag skrivit om hästarna och tävlingar, men vi har i alla fall tävlat en del under våren och det har gått väldigt bra. Vi har haft turen att ha Tinne med på många tävlingar och fått helt ovärderlig hjälp. Det är verkligen en drömtillvaro jag lever, och så mycket mer än jag någonsin hade kunnat drömma om när jag för ca 10 år sedan satt hemma och lusläste alla ridsprt tidningar och drömde om att få tävla :) men ett roligt minne nu när framtiden blev såhär ljus ;) 
Nog med nostalgi, vi har även blandat årets tävlingar med att få vara med på Hogstas mentala tränings kurs med Kjell Enhager, något som jag tycker har varit superspännande och givande! 
Många roliga och bra tips som kan användas i alla möjliga sammanhang. 
Jag tycker det har hjälpt mig att hitta bra fokus och framför allt sortera fokuset. 
Nu vet jag inte hur internet möjligheterna ser ut i veckan, men jag ska försöka uppdatera under veckan! Håll alla tummar... :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...