tisdag 1 juli 2014

Träna träna träna

Ja alltså sig själv... Jag får väl lite ovilligt erkänna att jag inte i nuläget hör till de mest vältränade. Once upon a time dansade jag en smula och var rätt så vig... Spagat och split var ord jag och min kropp förstod och behärskade. En period var jag även flitig på gymmet. Men nu har det verkligen fallerat totalt. Minns inte ens när jag tränade senast.
För mig är inte själva träningen ett självändamål, utan jag är ute efter känslan att känna sig stark och full av energi. Tyvärr har det varit alldeles för bortprioriterat, men nu vill jag verkligen ta tag i det. Men jag känner själv hur trögstartad jag är... Tips någon? Eller är det bara att sparka sig själv i baken?
Nu i Norge så är jag verkligen imponerad av både Angelica och Tinne. Den ena sprang en mil på morgonen och den andra tränar flitigt på hotellrummet. Guldstjärna till er båda och jag blev inspirerad. Så jag tänker att snart ska det ske....



Trappträning??


Hittade lite bra övningar...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...