fredag 26 september 2014

With a little help from my Friend(s)

Wiii nu är det klart att jag får rida finalen av Lövsta Future Challenge i Friends arena!! I helgen som var reds den sista deltävlingen och vi knep ytterligare en andraplats. Känns nästan som att vinna eftersom Tinne var etta med oslagbara Ben. Jag har brottats lite med mindre bra ridkänsla ett tag, men när jag kom ut så var jag tårögd på ett lite blödigt Carro vis. Men helt plötsligt var han så himla med mig hela tiden inne på banan. Så härlig känsla. Så efter andraplatsen blev det klart att vi som får rida på Friends är jag, Tinne, Charlotte och Clara!! Superkul!!

Annat roligt som hänt är att Kentaur har kommit ut och i det repotaget med mig och Jennie.
Väldigt olik mig på bilderna, roligt att få se sig själv som en annan person. På bilderna har jag med mig fotogenica Harry (han var också med på Djursholmstävlingarna och om jag lyckas så kommer filmklipp senare på både honom och Magi)

Jag har även passat på att beställa mina jodphurs från Amazona Sueca!! Jag vann ju det i hederspris på Segersta tävlingarna i våras. Så om en månad kommer det ett par ljusbruna snygga jodphurs!! Can't wait! Ett stort plus får de för urtrevlig och bra service!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...