onsdag 22 oktober 2014

PT

Jag har redan avverkat min första PT omgång. Mest en utvärdering men lite träningsvärk (läs enorm) fick jag allt. En fantastisk förmån att få ta del av detta som jag hoppas jag kommer förvalta väl (läs träna mellan passen).
Jag hade helt ärligt ingen aning i vilken form jag var i, så jag svarade just så på frågan, att jag vet inte. Kontentan blev att jag var rörlig och ganska stark men väldigt sned... Jaha då så. Ett plus var ju det här med rörligheten då jag och Flo konkurrerar lite hemma om vem som är äldst kroppsligt mätt. Så en liten egoboost fick jag allt. Sedan det här med snedheten får vi ju ta i tu med. 
Jag som har åkt runt med min träningspåse i bilen sedan i augusti då jag fick ett ryck och inhandlade alla möjliga fina träningskläder fick äntligen användning för dem, även om jag kände mig lite som första gången jag åkteslalom  uppkittad till max i kusinens snygga outfit och sedan kunde jag inte ens ta mig upp i liften. Inte riktigt att slå i underläge..
Nu fick jag till och med plocka ut pappersbollen ur ena (helt nya) skon... ;)

2 gånger i veckan ska detta ske och jag är verkligen superpeppad! Tyvärr missar jag lördagen igen då jag är och tävlar. Får träna på egen hand ( snälla karaktär var med mig!)

Återkommer efter morgondagens evenemang.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...