onsdag 12 november 2014

Nya boktips



Eftersom jag har en liten besatthet av kokböcker och hälsoböcker så kommer här två boktips. Nya boken Superlicious av Sofie Fahrman och Julia Fors. Mera recept än i förra boken vilket jag gillar! Även en annan bok som bara slank med var denna med recept på smoothies. 129:- var den helt klart värd. Tycker om att få lite inspiration till smoothies även om jag sedan exprimenterar lite själv ändå i slutändan.

Så det får bli dagens boktips. 

Jag har en hel del andra tips som dyker upp framöver, och en massa bilder som väntar på att redigeras och hamna här på bloggen. Tyvärr har jag inte prioriterat det men ska göra mitt bästa att få det gjort. 

Just nu sitter vi i lastbilen påväg till Oldenburg och tävling. Håll alla tummar! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...