onsdag 30 december 2015

Nystart

Nu laddar jag och den här bloggen för en nystart. Jag vågar inte lova för mycket men jag hoppas att jag ska kunna hålla en bra nivå med inlägg.


Jag har tänkt mig en lite ny inriktning men med mer fokus på recept, träning och såklart inredning.
Jag har ju som ni alla som känner mig många bollar i luften samtidigt och älskar att hitta på lösningar som optimerar tiden. Jag vill kunna äta nyttigt, få till regelbunden träning, jobba, jobba och åter jobba, ha tid till familjen och fixa och dona med alla andra diverse projekt. Då krävs det lite planering och jag älskar att leta fram bra idéer för att optimera tiden. Så det kommer jag tipsa om.
Hoppas att ni ska gilla det och kom gärna med feedback på saker ni vill läsa mer om.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...