onsdag 30 december 2015

Vinterlov



Vi har haft det så mysigt på vårt lilla jullov. Det roligaste av allt var ju att vi fick lite snö tillslut. Så vi har hunnit åka pulka, busa i snön och frysa endel också. Jag passade på att fota hästarna första dagen med snö. Mary riktigt smög ut när hon såg att det var vitt ute.
Det är så himla vackert ute när det är så där krispigt vitt men ändå sol.








Jag har även hunnit med att hålla min första clinic tillsammans med Linda Hemmingson som är personlig tränare. En väldig spännande kväll som anordnades av duktiga Jenny Petterson. Men det var så roligt att jag tycker det förtjänar ett helt eget blogginlägg, så håll utkik efter det!

Nu är det dags för jobb för mig i morgon och sen rullar det på. Men vi ska ju även hinna med att fira ut det gamla året och fira att min lillebror fyller trettio i morgon. Fullspäckat schema med andra ord, men nu känner jag mig fulladdad av energi och redo för jobb!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...