tisdag 16 februari 2016

Min nya vän...



....är min nya kamera. Innan vi åkte till Thailand så tänkte jag ta med mig min stora systemkamera. Men så tänkte jag ett steg längre och jag vet att då blir det inte lika många bilder för att det inte är lika roligt att släpa runt på den. Så jag började kolla runt efter en potentiell mindre variant men en som ändå tar liknande bilder. Då föll valet på Sony Cybershot DSC RX100.
Hittills är jag väldigt nöjd men jag har såklart inte hunnit testa den i alla sammanhang. Men det jag gillar är att man kan använd vissa systemkamera funktioner. Jag gillar tex att ta närbilder med suddig bakgrund. Och det tycker jag att den gör riktigt bra. Sedan är den bra i även lite mörkare miljöer.
Ja det kommer kanske en längre recension senare när den är mer testad, men här nedan kommer några av de första bilderna.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...