söndag 16 oktober 2016

En familjehelg

  





 

 

Hej på er, 
Som ni vet så bloggar jag ju mest på www.smoothiesandstuff.com där jag delar med mig av lite av mitt liv men mycket recept på goda och hälsosamma recept.
Men här dyker jag upp ibland när andan faller på. 
Nu har jag precis avslutat en härlig ledighet då jag har njutit av att hänga med familjen. 
Vi började i torsdags med att ta med oss mormor och åka på Naturhistoriska museet och kolla på dinosaurier. I fredags hade vi lite kompishäng med Philip, i lördags var det kalasdags då en kompis på förskolan hade kalas. 
Och idag har vi bara hängt hemma. Ja med pyjamasen på heeela dagen. Helt galet men skönt. Jag skickade in första delkursen till min kurs. Känns så skönt men lite läskigt om jag gjort rätt eller inte. Sedan har jag bakat bröd, gjort granola, bakat kaka, gjort pumpasoppa, ja en hel del. 
Flo däremot har jobbat ute hela helgen. Duktigt måste jag säga, det enda jag och Maxime gjorde var att göra rent till hönsen, sen skyndade vi oss in i boet igen. 

Idag när jag pratade med min mamma så bad hon mig fråga Maxime om han tyckte hon var gammal. 
Svaret blev: -jaaa.. hon är ju mormor, och då är man det... det är det man är när man är mormor, alla mormorar är det.. gamla... annars kan man inte vara mormor... japp då då vet du ;) och alla andra som undrade också.

Snart dax för färska vårrullar och lite Netflix serier. A designated Survivour. Spännande!!

Kram på er och ha en fin vecka❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...