söndag 29 juni 2014

Sista dagen och final

Igår hade vi vilodag och Magi fick en lång promenad och lite jogg. Sen fördrev jag och Angelica lite tid i köpcentrumet. 
Jag gjorde ett riktigt fynd på ett överkast som jag längtat efter tidigare men bara sett väldigt dyra. Men 299:- var priset och det var ju taget.

På kvällen innan hade vi blivit påbackade när vi var och fodrade. Som tur var så hade några andra svenskar sett det och tagit regnumret. Det var dock ingen som gav sig till känna, men på kvällen när vi sitter och äter på restaurangen så kommer de in, lyckligt ovetandes om att vi också sitter där. Efter sten sax påse om vem som ska gå och säga till gör Angelica slag i saken. Väldigt märkligt när det då visar sig att föräldrarna till tjejen som gjort det visste om det men inte heller sagt något... Man upphör aldrig att förvånas. Men vuxenpoäng till Angelica som på engelska tog situationen under kontroll.

Just nu skrattar vi åt norska meningen "tänker på deg" tyckte det var så kul att jag köpte ett sånt kort. 

Nu sitter vi mätta efter vår sista frukost, morgonträningen gick bra och 13.05 är det dags för start. Håll en tumme ;)


Selfie a'la poppi


Mitt fynd


Vuxenpoäng och spionen Carro sitter och gömmer sig bakom en meny ;)


Hur man kommer i stämning


Frukost tallrik a'la Angelica






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...